Felanmälan

Det är viktigt för oss att du som kund är nöjd och att vi får reda på eventuella fel eller brister som uppstår inom våra verksamheter.

Upplever du problem med fjärrvärme, vatten/avlopp, renhållning, gator, parker, gatubelysning så kan du felanmäla detta till vår kundtjänst.

Telefon: 0980-707 23
E-post (enbart felanmälan): felanmalan@tvab.kiruna.se

Observera att akuta fel som kräver en omedelbar åtgärd alltid måste ringas in. Fel som inte är av akut karaktär kan mejlas eller skickas in via formuläret nedan.

Välj vilken typ av fel ditt ärende gäller, komplettera sedan med uppgifter som gör att vi enklare kan identifiera och arbeta vidare med ärendet.
Glöm inte att ange dina kontaktuppgifter så som namn, telefonnummer och e-postadress så att vi kan komma i kontakt med dig.

Steg 1 kontaktuppgifter

Steg 2 avlopp

Steg 2 belysning

Steg 2 dricksvatten

Steg 2 fjärrvärme

Steg 2 fritid

Steg 2 renhållning

Steg 2 gata/park

Steg 2 övrigt

Nyheter

Tekniktävling för ungdomar

Unga i åldern 12-19 år i Kiruna kommun har nu chansen att delta i tävlingen Teknikutveckling för ett hållbart och inkluderande nytt Kiruna.

Läs mer
  • Kom och träffa oss på öppet hus i stadshuset!

  • Ett lyft för Kirunas fritidsanläggningar

  • Anbudsförsäljning fordon