Felanmälan

Det är viktigt för oss att du som kund är nöjd och att vi får reda på eventuella fel eller brister som uppstår inom våra verksamheter.

Upplever du problem med fjärrvärme, vatten/avlopp, renhållning, gator, parker, gatubelysning så kan du felanmäla detta till vår kundtjänst.

Telefon: 0980-707 23
E-post (enbart felanmälan): felanmalan@tvab.kiruna.se

Observera att akuta fel som kräver en omedelbar åtgärd alltid måste ringas in. Fel som inte är av akut karaktär kan mejlas eller skickas in via formuläret nedan.

Välj vilken typ av fel ditt ärende gäller, komplettera sedan med uppgifter som gör att vi enklare kan identifiera och arbeta vidare med ärendet.
Glöm inte att ange dina kontaktuppgifter så som namn, telefonnummer och e-postadress så att vi kan komma i kontakt med dig.

Personuppgifter - GDPR

Genom att fylla i dina personuppgifter i formuläret ger du ditt samtycke till att Tekniska Verken i Kiruna AB hanterar dem enligt GDPR. Personuppgifterna behövs för att vi ska kunna ta kontakt med dig om det råder oklarheter kring felet samt för att följa upp ärendet och meddela när felet är åtgärdat.

Om du av någon anledning vill vara anonym i din felanmälan ber vi dig ta kontakt med kundtjänst via telefon 0980-707 23 eller skicka ett anonymt mejl till felanmalan@tvab.kiruna.se.

Steg 1 kontaktuppgifter

Steg 2 avlopp

Steg 2 belysning

Steg 2 dricksvatten

Steg 2 fjärrvärme

Steg 2 fritid

Steg 2 renhållning

Steg 2 gata/park

Steg 2 övrigt

Nyheter

Sommarens arbeten kring Malmvägen

Nya Kiruna växer fram och det kan bli lite stökigt under tiden arbete pågår - Men det blir fint sedan.

Läs mer
  • Nytt om dina personuppgifter

  • Sommarens öppettider

  • Fjärrvärmeavbrott Kyrkogatan Skyttegatan Thulegatan