Felanmälan

Det är viktigt för oss att du som kund är nöjd och att vi får reda på eventuella fel eller brister som uppstår inom våra verksamheter.

Upplever du problem med fjärrvärme, vatten/avlopp, renhållning, gator, parker, gatubelysning så kan du felanmäla detta till vår kundtjänst.

Telefon: 0980-707 23
E-post (enbart felanmälan): felanmalan@tvab.kiruna.se

Observera att akuta fel som kräver en omedelbar åtgärd alltid måste ringas in. Fel som inte är av akut karaktär kan mejlas eller skickas in via formuläret nedan.

Välj vilken typ av fel ditt ärende gäller, komplettera sedan med uppgifter som gör att vi enklare kan identifiera och arbeta vidare med ärendet.
Glöm inte att ange dina kontaktuppgifter så som namn, telefonnummer och e-postadress så att vi kan komma i kontakt med dig.

Steg 1 kontaktuppgifter

Steg 2 avlopp

Steg 2 belysning

Steg 2 dricksvatten

Steg 2 fjärrvärme

Steg 2 fritid

Steg 2 renhållning

Steg 2 gata/park

Steg 2 övrigt

Nyheter

Nyheter kring vår fakturering

På grund av ett systembyte för debitering så har våra fakturor delvis nytt utseende. Samtidigt har Tekniska Verken bytt bank och har därför endast bankgiro.

Läs mer
  • Begränsade öppettider ÅVC

  • Uteisarna klara att användas

  • Hårt vinterväder väntas