Felanmälan

Det är viktigt för oss att du som kund är nöjd och att vi får reda på eventuella fel eller brister som uppstår inom våra verksamheter.

Upplever du exempelvis problem med fjärrvärme, vatten/avlopp, renhållning, gator, parker, gatubelysning så kan du felanmäla detta till vår kundtjänst genom att fylla i formuläret nedan. Välj vilken typ av fel ditt ärende gäller, komplettera sedan med uppgifter som gör att vi enklare kan identifiera och arbeta vidare med ärendet. Observera att akuta fel som kräver en omedelbar åtgärd alltid bör ringas in.

Hantering av personuppgifter

Genom att fylla i dina personuppgifter i formuläret ger du ditt samtycke till att Tekniska Verken i Kiruna AB hanterar dem enligt GDPR. Personuppgifterna behövs för att vi ska kunna ta kontakt med dig om det råder oklarheter kring felet samt för att följa upp ärendet och meddela när felet är åtgärdat. Om du av någon anledning vill vara anonym i din felanmälan ber vi dig ta kontakt med kundtjänst genom att skicka ett anonymt mejl till felanmalan@tvab.kiruna.se eller via telefon 0980-707 23Läs mer här.

OBS!
Vid användning av vissa webbläsare kan det vara problem att lämna felanmälan via formuläret nedan då alla menyer inte öppnas. Skicka då istället din felanmälan via e-post till felanmalan@tvab.kiruna.se eller via telefon 0980-707 23

 

Nyheter

Nya tömningsintervall från 1 januari 2020

Nu är stora delar av Kiruna igång med matavfallsinsamling och resterande områden ansluts etappvis. Från och med 1 januari 2020 gäller därför nya tömningsintervall för ditt avfall.

Läs mer
  • Se upp för istappar

  • Gatubelysning

  • Världstoalettdagen