Felanmälan

Det är viktigt för oss att du som kund är nöjd och att vi får reda på eventuella fel eller brister som uppstår inom våra verksamheter.

Upplever du exempelvis problem med fjärrvärme, vatten/avlopp, renhållning, gator, parker, gatubelysning så kan du felanmäla detta till vår kundtjänst genom att fylla i formuläret nedan. Välj vilken typ av fel ditt ärende gäller, komplettera sedan med uppgifter som gör att vi enklare kan identifiera och arbeta vidare med ärendet. Observera att akuta fel som kräver en omedelbar åtgärd alltid bör ringas in.

Hantering av personuppgifter

Genom att fylla i dina personuppgifter i formuläret ger du ditt samtycke till att Tekniska Verken i Kiruna AB hanterar dem enligt GDPR. Personuppgifterna behövs för att vi ska kunna ta kontakt med dig om det råder oklarheter kring felet samt för att följa upp ärendet och meddela när felet är åtgärdat. Om du av någon anledning vill vara anonym i din felanmälan ber vi dig ta kontakt med kundtjänst genom att skicka ett anonymt mejl till felanmalan@tvab.kiruna.se eller via telefon 0980-707 23Läs mer här.

Nyheter

Här är de rätta svaren från vår quiz på Kirunafestivalen

Visst var det lite klurigt att besvara våra tretton frågor? Det tyckte vi också men det är bra att lära sig och därför vill vi så klart att alla som var med i tävlingen ska få chansen att titta på de rätta svaren och kanske l...

Läs mer
  • Lördagsöppet på ÅVC den 25 maj

  • Vårvatten

  • Anbudsförsäljning smörjutrustning