Felanmälan

Felanmälan

Det är viktigt för oss att du som kund är nöjd och att vi får reda på eventuella fel eller brister som uppstår inom våra verksamheter.

Upplever du exempelvis problem med fjärrvärme, vatten/avlopp, renhållning, gator, parker, gatubelysning så kan du felanmäla detta till vår kundtjänst genom att fylla i formuläret nedan. Välj vilken typ av fel ditt ärende gäller, komplettera sedan med uppgifter som gör att vi enklare kan identifiera och arbeta vidare med ärendet. Akuta fel som kräver en omedelbar åtgärd bör alltid ringas in till 0980-707 23.


Hantering av personuppgifter

Genom att fylla i dina personuppgifter i formuläret ger du ditt samtycke till att Tekniska Verken i Kiruna AB hanterar dem enligt GDPR. Personuppgifterna behövs för att vi ska kunna ta kontakt med dig om det råder oklarheter kring felet samt för att följa upp ärendet och meddela när felet är åtgärdat. Du kan även maila in din felanmälan till felanmalan@tvab.kiruna.se eller ringa oss på telefon 0980-707 23.

Senast uppdaterad •